Slalom heeela dagen.. (Och lite snowboard) ;)

Nu kom jag nyss hem från fjällberget ;) Jag började med slalom, vi börja med backe nr 1 det gick super :) Sen var det tvåan, bra med :) Sen skulle vi testa nr 3, bananbacken -.- Det gick inte lika bra :) Men första backen i bananbacken är fuuuull med hopp, såklart. Jag ramlade, som vanligt... -.- Men sen så gick det bra ett tag i små sen kom andra backen .. -.- JAG RAMLADE... sen så gick det bra, lite små gupp och sånt.. SEN när jag kom i full fart ligger annie mitt i vägen.. Jag ramlar och smäller i ryggen i hennes bräda.. Men jag klarade mig.. Sen åkte vi på bara :) Efter ett tag skulle Tilda hem så vi åkte utan henne. :) Annie åkte ju snowboard så vi blev sugna på att testa ;) Så vi gick och frågade om vi fick byta :D Och det fick vi <3 GRATIS ;) Först gick vi ut, vi hade inga tjockbyxar så man blev blöt om baken :P Så efter det gick jag och satte på mig dem :) Efter det gick det bra, fast när vi skulle enda upp så åkte vi ner, julia och annie åkte före och jag plogade efter, men helt plötslig tar det stopp och jag åker framåt.. Sen var det bara att ställa sig upp igen, och fortsätta. Sen hände det igen, och igen, och igen... Så jag orkade inte mer, jag tog av mig brädan, satt mig på den och hade den som pulka x) <3 Annie och Julia satt i liften när jag flög förbi och dom bara skrattade ;) <33 Men sen skulle jag upp själv i liften för första gången :D Och det gick not good.. Min svanskota gjorde piss ont och dom fick köra upp mig till skidboden :) Jag fick byta tillbaka till skidor :) Sen gick det bra, efter ett tag åkte vi hem och har sitter jag vid pappas dator med en blöt bak och äter chips =) <3

Blev så ledsen när det var slut, var så taggad.. Vill åka mer <33

Kram

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hej snygg blogg. Checka gärna in min! Vem vet du kanske gillar den och blir en av mina unika besökare! :)



PS: Gör header och designe till folk! ;)

2011-01-04 @ 19:18:50
URL: http://sonsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0